maanantai 23. huhtikuuta 2012

Lonkkakuvaukset ja pentutapaaminen

Nyt on Lahjan lonkat ja kyynärpäät kuvattu ja lupaavalta näyttivät! Laitan lopulliset tulokset tänne kun saan viralliset lausunnot. Kuvaus meni sujuvasti ja vietimme vielä viikonlopun mökillä muiden pentujen, koiruuksien ja kasvattaja Sinin kanssa. Oli kiva nähdä kaikkia ja vaihtaa kuulumisia! Sunnuntaina lähdettiin pikalähdöllä Vammalaan agilityepiksiin, jossa otettiin pari starttia: putkiluokka ja mölliluokka. Putkiluokka meni, kivasti jos vaan rimat olisivat vielä pysyneet paikoillaan ja mölliluokassa hätäilin oman ohjauksen kanssa niin Lahja meni vähän ensimmäisiä esteitä miten sattui :D. Mutta mikä tärkeintä Lahja pysyi aloillaan todella hyvin ennen lähtökäskyä ja se ei reagoinut pillin vihellykseen! En tiedä mistä tuolle koiralle löytää jarrun kun vauhtia tuntuun olevan ja paljon! Mutta laitan jokusen videon kun ehdin... Sain äidiltä tälläisen ihanan katkelman, joka oli pakko laittaa tänne.

Koiran rukous
 
Ajatella, että olemme toisiamme varten.
Minä sinua varten, sinä minua varten.
Minun on vaikea pyytää mitään. Sinähän tiedät:
vettä ja ruokaa ja nurmikko ja leikkitoveri.
Vaikka unohdatkin minut joskus
minä pidän sinusta aina.
Nauran hännälläni, kun tulet liian myöhään kotiin
ja kaikki muut murjottavat.
Kun sinusta kaikki on tyhmää ja koko maailma
ihan harmaa
ja sinua vain itkettää,
tule minun luokseni.
Minä pidän sinusta aina, aina!
Minä pyydän niin vähän:
Puhalla minua ihan, ihan hiljaa korvaan.
Anna häntäni olla rauhassa.
Ja sitten raikasta,raikasta vettä, kun sinä ja minä
tulemme kotiin kuuman pitkän kesäpäivän jälkeen.
Mutta kaikkein tärkeintä on, mitä alussa sanoin.
Me olemme toisiamme varten!
Minä sinua, sinä minua.
 
 

1 kommentti: